10.a Kihnus

21. – 22. mail toimus 10.a klassiekskursioon Kihnu. Ajastus oli meie arvates suurepärane, sest päev varem sai meil just üleminekueksam sooritatud. Ka ilmaprognoos lubas järgnevateks päevadeks sooja ja päikesepaistelist ilma.

Startisime teisipäeva varahommikul 6.15 ühes linnulauluga, et jõuda õigeaegselt Munalaiu sadamasse. Jõudsime kenasti. Tunnike praamisõitu möödus viperusteta ning varsti olimegi Kihnu sadamas.

Meid tervitas päikesepaiste ja igivana, kuid ülilahe Mercedese lahtine kastiauto. Muhe autojuht paigaldas nagu võluväel meile autokasti minekuks puidust treppredeli ning me ronisime oma reisikottidega kasti, võtsime pikkadel puupinkidel istet ja meie seiklus võis alata.

Esmalt viidi meid Linaküla rannakämpingusse, kuhu saime oma asjad ära panna ning algaski  ringsõit saarel. Muide, tänu Janele, kes oli paljudele üllatuseks kaasa võtnud lõõtspilli, kulges meie sõit lõõtsamuusika ja ühislaulmise saatel. See oli lihtsalt võrratu kogemus, sest heaks ajaveetmiseks olid meil korraga kõik komponendid olemas - vabadus, päike, kena loodus, kevadõite lõhn, muusika, laul, head sõbrad ja rõõmus meel. No mida veel oskaks tahta?

Lisandus veelgi toredust. Kohaliku giidi saatel viis meid sõit Kihnu muuseumisse, kus saime uusi teadmisi Kihnu ajaloost ja kultuurist. Seejärel viidi meid Kihnu majakat vaatama. Oli võimalus ronida majaka tippu, kust sai imetleda maalilist vaadet saarele. Edasi sõitsime läbi Rootsiküla, Lemsiküla ja Sääreküla Kurase keskusesse, kus ootas meid lõunasöök. Pärast oli kohalikus poes soovijatel võimalus ka sisseoste teha. Peagi suundusime tagasi kämpingusse.

Edasi sai igaüks sisustada oma aega vastavalt soovile. Mõned läksid jalutama või jooksma, mõned rentisid  ratta, et ise saarel ringi sõita, mõned jäid kämpingusse puhkama. Meil tekkis kämpingualale ka mitu huvitavat tegevuskohta või töötuba: juuksurisalong, lugemisnurk, mänguala, muusikamaja, kööginurk jne. Õhtu veetsime koos grillides ning palli-ja lauamänge mängides. Käisime üheskoos rannas päikeseloojangut vaatamas ning nastikutega tutvust sobitamas, mõni vapper käis isegi suplemas.

Järgmine päev oli samuti aktiivne – seiklesime veel saarel, nautisime väikesaare idülli ja üksteise seltskonda.

Kaks päeva möödusid justkui linnulennul ja oligi aeg hakata koju sõitma. Mida tagasi kodu poole, seda tormisemaks ja vihmasemaks ilm muutus. Tõdesime, et meil vedas ilmaga ikka väga.

Täname kogu meie toredat reisiseltskonda!

Suur aitäh ka kokkadele, kes meile toidupoolist kaasa andsid, samuti Kihnu võõrustajatele ning sõbralikule bussijuhile!