| Huviringid Tõrva Gümnaasiumis | ||||||
| Ringi nimi | Ringi tutvustus | Juhendaja | Toimumiskoht | Nädalapäev | Aeg | Osalejad |
Mudilaskoor | Mudilaskooris laulavad 1. klasside lauluhuvilised õpilased. Mudilaskoor pakub erinevaid esinemisvõimalusi ja musikaalseid kogemusi ning arendab esinemisjulgust. | Külli Starke / Maie Kukk | C207 | R | 4.tund | 1.klassid |
Liiklusring | Õpetatakse liiklusreegleid, liikluskultuuri ja käitumist liikluses. Õpitakse liiklusolukordades orienteeruma. Kevadel on võimalik teha õpilastel jalgratturi juhiload. | Carmen Põldsaulu | C201 | R | 6.tund | 3.b klass |
Meeri Raide | C104 | R | 6.tund | 3.a klass | ||
Draamaring | Draamaringi huvilised arendavad enda sõnalist eneseväljendust, enesekindlust, loovust ja loomingulisust- | Krista Hansen | C204/aula | R | 4.tund | 4.b klass |
Rahvatants (segarühm) | Eesti rahvatants on rahulik, kuid põhisammude rikas. Tantsime, sest see on elustiil - rõõm, toetus, areng, keskendumine, loovus | Merilin Saksniit | aula | N | 8. tund | 8.-12.klass |
TORE | Tugiõpilaste Oma Ring Eestis. Tugiõpilastegevus keskendub eelkõige positiivsetele muutustele ja mõjudele – mitte negatiivsete mõjude vältimisele. | Meeri Raide / Maarja Seemen | A13 | N | 7.tund | 5.-12.klass |
8.tund | ||||||
GLOBE | GLOBE (Global Learning and Observations to Benefit the Environment) on ülemaailmne õpilastele mõeldud uurimuslikku õpet ja praktilisi tegevusi pakkuv keskkonnasuunitlusega haridus- ja teadusprogramm. | Merje Saarniit | B308 | K | 5.tund | 5.-12.klass |
6.tund | ||||||
Loodussõprade ring | Tutvume erinevate liikidega, uurime nende eluolu, eripärase välimuse, käitumise, jälgede, tegevuse ja toitumise kohta. Õpime märkama ja kirjeldama, teeme vaatlusi, joonistame, meisterdame, lahendame viktoriine ja kirjutame luuletusi. | Liia Ortus | C106 | T | 6.tund | 3.b klass |
Liikuma Kutsuva Kooli mängujuhid | Mängujuhtidest noored õpivad juhendama paarikümmend aktiivset tegevust ja omandavad sealjuures väga selged teadmised hea mängujuhi omadustest ning koostööst kaasõpilastega. Seejärel praktiseeritaksegi oskusi mänguvahetundide juhendajatena. | Heleri Rebane / Tiivi Rüütel | B101 | Kokkuleppel | ||
Seljakoti lood | Üheskoos🎒õpitakse märkama enda ja teiste lugusid ning kogemusi,🎒arendatakse empaatiat ja avatud suhtlemist,🎒väärtustatakse erinevusi ja leitakse ühisosa,🎒luuakse turvalist ja üksteist austavat koostöökeskkonda. | Leisi Kiidma | Tõrva Gümnaasiumi õueala/vihmase ilma korral aula | K | 5. tund või 6. tund | 1.-3. klass |
Hispaania keele ring | Esimesed teadmised Hispaania keele ja kultuuri kohta. | Anneli Manglus | B206 | N | 1. tund | 6.a ja 7.a |
Avaldatud 10.05.2022.
Viimati muudetud 27.11.2025.